مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-14اجتماعي

رفع 14 نقطه حادثه خیز گیلان تا پایان سال/ آسفالت راه 154 روستا


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به رفع 11 نقطه حادثه خیز استان در سال 97، عنوان کرد: در سال جاری با توجه به اعتبارات و اولویت ها 14 نقطه پرحادثه دیگر را در دستور کار داریم که تاکنون شش نقطه رفع شده و سه نقطه در حال انجام است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به رفع 11 نقطه حادثه خیز استان در سال 97، عنوان کرد: در سال جاری با توجه به اعتبارات و اولویت ها 14 نقطه پرحادثه دیگر را در دستور کار داریم که تاکنون شش نقطه رفع شده و سه نقطه در حال انجام است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه استان گیلان از 13 هزار و 308 کیلومتر انواع راه اعم از آزادراه، راه اصلی، راه فرعی و راه روستایی برخوردار است، اظهار کرد: از سال 97 شناسایی نقاط حادثه خیز در سطح راه های استان در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفت.

وی از شناسایی 98 نقطه پرحادثه در استان گیلان خبر داد و افزود: به دنبال شناسایی این نقاط، اقدامات لازم برای مناسب سازی با استفاده از روشنایی، نصب تابلو، علائم اخطاری، اطلاعاتی و انتظامی و آرام سازی صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به رفع 11 نقطه حادثه خیز استان در سال 97، عنوان کرد: در سال جاری با توجه به اعتبارات و اولویت ها 14 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 14 نقطه حادثه خیز گیلان تا پایان سال/ آسفالت راه 154 روستا

رفع 14 نقطه حادثه خیز گیلان تا پایان سال/ آسفالت راه 154 روستا